Ako nakupovať
Rýchla voľba
Nákup v našom eshope
Na stránke Obchod si vyberte produkty, ktoré hľadáte podľa kategórií v hlavnom menu alebo použite vyhľadávacie pole v hlavičke webovej stránky.
1 | Výber produktov
- Produkty nakupujte a prehľadávajte na stránke obchodu: Obchod
- Produkty sú roztriedené podľa kategórií (pivo, víno, nealko). V ľavej časti okna môžete využiť filtre a produkty si vytriediť napr. podľa objemu alebo podľa značky a ceny.
- Produkty môžete vyhľadať pomocou kľúčových slov cez ikonu lupy v hlavnom menu.
- Vnorené kategórie môžete zobraziť pomocou tlačidieľ "+ / -". Produkty v kategórii zobrazíte zakliknutím štvorčeka u danej kategórie.
- Zvolené filtre môžete zrušiť tlačidlom "Vymazať filter".
2 | Pridanie tovaru do košíka
- Ak chcete produkt vložiť do košíka, kliknite na tlačidlo "Do košíka" na stránke obchodu alebo na samostatnej stránke produktu.
- Upozornenie: U niektorých produktov (napr. fľaškové pivo, víno) je nastavené minimálne množstvo, ktoré je možné objednať (napr. 10 alebo 20 ks). U týchto produktov je možné objednať iba násobky daného množsva.
- Ikona košíka sa nachádza v pravom hornom rohu stránky. Do košíka sa dostanete aj cez menu Ako nakupovať / Košík.
- Kliknutím na ikonu Košíka zobrazíte jeho obsah - https://pivo-knm.sk/kosik
- Kliknutím na tlačidlo Pokračovať do pokladne / Pokladňa prejdete do pokladne.
3 | Pokladňa a dokončenie objednávky
- Kliknite na ikonu Košíka v pravom hornom rohu obrazovky a zobrazíte zoznam produktov, ktoré máte aktuálne v košíku.
- Po kliknutí na tlačidlo Pokladňa dokončite objednávkový proces.
- Do pokladne sa dostanete aj cez menu Ako nakupovať / Pokladňa, prípradne na stránke https://pivo-knm.sk/pokladna
- V pokladni vyplňte vaše kontaktné a dodacie údaje.
- Vyberte spôsob dopravy a platby a dokončite objednávku. Viac o možnostiach dopravy nájdete na stránke Doprava a platba.
- Upozornenie na zálohy na prepravky a sklenené obaly: Ak nemáte vratné obaly (sud, fľaša, prepravka) na výmenu, bude Vám pri dodaní doúčtovaná vratná záloha za tieto obaly.
- Po správnom dokončení objednávky vám na váš e-mail príde potvrdenie a rekapitulácia zaslanej objednávky. Ak máte otázky, môžete nás kontaktovať.
4 | Doručenie objednávky
- Akonáhle bude vaša objednávka pripravená, budeme vás telefonicky kontaktovať na číslo uvedené v objednávke.
- Telefonicky si potom upresníme termín a čas doručenia objednávky, prípadne čas osobného vyzdvihnutia na našej prevádzke.
5 | Váš klientský účet a prehľad vašich objednvok
- Na stránke Môj účet (https://pivo-knm.sk/moj-ucet) nájdete prehľad vašich objednávok a vidíte ich stav.
- Vo vašom účete môžete meniť aj vaše kontaktné údaje.